June 28, 2012

vasarely și o mini-revelație



La Cluj o înghețată la cornet costă cât un bilet cu preț întreg la Muzeul de Artă. Unde, à propos, până pe 3 iulie e o expoziție temporară cu lucrări de Vasarely.

Nu m-a atras niciodată ideea de Op-art, e prea trippy pentru mine, dar azi am stat minute bune în fața fiecărui tablou, cu ochii mijiți și mâinile înfipte în buzunarele de la blugi. Poziția wow! adică. 

Toată nebunia aia de culori și cuburi și cercuri e perfecțiune, e manie. Nici măcar un pas greșit, nimic. Și eu exact asta căutam, o tușă trasă aiurea, un tremur.Pentru că asta fac și cu oamenii. Le caut defectele în loc să mă bucur de ei așa cum sunt.


7 comments:

georges said...

vezi ca cel mai mare fan dEUS din RO sunt eu.

Lillian .... said...

vraiment?

ce bine, te notez în carnețel!

georges said...

si asta e de pe ultimul lor album:

http://www.youtube.com/watch?v=WsFfHdqNOWI

Lillian .... said...

'ça me choque chaque fois comment on accepte le status-quo'

foarte frumos pentru aproape dimineata asta! acum vine albumul.

multumim,georges!

georges said...

mi-l dai si mie?

Lillian .... said...

mda... dar cum?

georges said...

messenger :D